luni, 12 decembrie 2011

Un inceput ca oricare altul ;))

  Pai asa ca pentru inceput o sa incep cu prezentarea mea:-??..Numele cred k deja l-ati aflat dar pentru orice eventualitate "ma numesc Alina :)...15 ani momentan ,k oricum fac 16 in februarie deci a mai trecut un an:(....
      Deci sa incep sa va povestesc mai multe despre mine:-?...nu va speriati k nu o sa incep sa scriu romane;)) nu vreau sa va plictisesc:D...
    Viata mea a inceput  intr-o zi mohorata de iarna prin anul 1996 pe 28 februarie, cand m-am plictisit atat de tare sa stau intr-o lume atat de intunecata si vroiam sa ies la lumina:x:))...si   necajind-o pe mama atat de tare, incat s-a hotarat sa ma scoata la lumina:)) ...in fine :-j drumul copilariei a fost fara obstacole ci doar de amintiri placute.... insa pe parcurs drumul s-a mai inrautatit aparand la fiecare jumatate de drum cate un obstacol semnificand ca am trecut de la un nivel la altul al vietii... insa acestea nu vor fi unicele obstacole de care am dat, vor mai exista si altele in viitor.. consider ca  le voi trece cu bine pe toate:x....
      Pentru moment cred  ca  e de ajuns;))
sper k va placut :X...
Sa aveti o seara frumoasa!;)

2 comentarii: